Na een intensieve internationale pitch ontving TradeMark de definitieve opdracht in samenwerking met hoofdaannemer The Flying Dutchmen. Dit project bracht ons in het hart van een indrukwekkende samenwerking tussen Nederland en China, met als middelpunt het Sino-Dutch Cooperation Park, een uitgestrekt gebied van 180 km² waarin intensieve samenwerking en kansen voor beide landen centraal stonden. Het park omvatte onder andere het stedelijke gebied Wellness Cove van maar liefst 40 km² en het themapark Holland Land.

In de rol van Mark Werner als Manager Communications heeft hij zich gericht op de ontwikkeling van de website voor promotionele doeleinden, zowel in Nederland als China, met als doel om diverse doelgroepen te bereiken. Daarnaast was hij als art director betrokken bij de plannen voor de creatie van content voor de website en het gebruik van diverse sociale en andere mediakanalen.

Het is mooi om terug te kijken op de tijd die is hebben besteed aan dit bijzondere project, en om te zien hoe de samenwerkten verliep in een team dat bestond uit Jochem Feldberg, Pieter Jan Feldberg, Sander Sassen, Henk Raam en Frank Karsten. Dit project heeft ons niet alleen uitgedaagd, maar heeft ook de deuren geopend naar nieuwe kansen en mogelijkheden, en we kijken met tevredenheid terug op de reis die we hebben afgelegd.

Duur: september 2020 - september 2021

< Meer projecten
Vraag over een vergelijkbaar project?

Neem contact op als je plannen hebt of een slimme oplossing zoekt.