Event branding Webenable Hackathon 2025 | Webenable

Tussen de strategische projecten door is het heerlijk om af en toe iets te doen dat direct zichtbaar resultaat oplevert. Voor de jaarlijkse Webenable Hackathon ontwierpen we wederom de complete event communicatie, aankleding en gifts, een kleurrijk geheel met Lego als thema en het motto Think Outside the Blocks.

Het resultaat: een herkenbare uitstraling met de vertrouwde sfeer van een gezellige dag die niet alleen goed georganiseerd is, maar ook lekker smoelt. Van banners tot buttons, van tafelmaterialen tot goed gevulde goodiebags, een bonte verzameling binnen het thema, als een smakelijk, Thais buffet.

TradeMark verzorgt al jaren de event branding rond de Webenable Hackathon die draait om bouwen, spelen en stimuleren van de creativiteit. Dat betekent elk jaar opnieuw een frisse vertaling van het thema, in stijl en sfeer, altijd met dezelfde energie.

En eerlijk is eerlijk: dit soort projecten laten zich een stuk beter fotograferen dan strategie- en merktrajecten. Daarom vind je het hier. ;-) Dank aan Babiche Tervoort voor de foto’s, die de energie van de dag perfect heeft vastgelegd.

Duur: mei 2025 - september 2025
Sinds: 2021